Abonează-te la Newsletter
pentru cele mai noi oferte!
Mă abonez
Cum depui o reclamație?

Prioritatea S.A.”Moldtelecom” este satisfacerea cerințelor Dvs. prin oferirea soluțiilor individualizate. În cazul în care nu sunteți satisfăcut de calitatea serviciilor utilizate și doriți să sesizați Compania sau aveți întrebări despre facturarea serviciilor de comunicații electronice prestate, Vă rugăm să ne contactați. Sesizarea primită din partea Dvs. ne oferă posibilitatea de a răspunde rapid și de a evita erorile posibile.
Mai jos, găsiți procedura de examinare a reclamației, cu scopul de a vă ajuta să înțelegeți procesul de lucru cu reclamațiile în cadrul companiei S.A.”Moldtelecom”.
 

Procedura de examinare a reclamației 
Cum informați compania despre calitatea deservirii și prestării serviciilor?
Prin apel:

Prin email:

Prin fax: Personal:

Vă prezentați la unul din magazinele proprii Moldtelecom. Lista adreselor magazinelor proprii și programul de funcționare ale acestora sunt disponibile pe www.moldtelecom.md/companie/centre

prin poștă:


La adresa: or. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 10, MD 2001.
Conform Legii cu privire la petiționare, petiția/reclamația se depune  în scris sau în formă electronica și va conține:
Detalii referitor la reclamația Dvs:
Când primiți un răspuns la petiția/reclamația depusă în scris?
Vom face tot posibilul pentru ca răspunsul oferit la reclamația Dvs. să fie unul clar și complet.
Fiecare a 2 lună de abonament gratuit, timp de 1 an!
Alege un abonament de Internet prin fibră optică, Internet+TV, Telefonie mobilă sau Internet mobil și 6 luni timp de 1 an, plata de abonament este 0 lei.
Serviciile Selectate
Modifică
Televiziune 124 canale cu 28 HD
Internet 100 Mbps
Preţ 290 lei lunar
Perioadă Promo 12 luni
Vezi oferta
Standart
Serviciul livrare acasă este disponibil de luni până sâmbătă, între orele 9.00 şi 18.00. Completează formularul de mai sus. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.
Back to top