"Pragul de încredere" fixează limita în lei a serviciilor care pot fi utilizate extra abonament. Odată depăşită, prestarea serviciilor va fi întreruptă, iar abonatul va fi înştiinţat despre aceasta prin intermediul unui SMS.

Restricţionarea serviciilor se efectuează după încheierea sesiunii (în caz de servicii Date) sau încheierea convorbirii (în caz de servicii Voce) şi procesarea finală a informaţiei. Astfel, conexiunile/convorbirile de lungă durată implică riscuri de consum extra abonament (reactualizări de aplicaţii, sincronizări, etc.). Prin urmare, în cazul depăşirii limitei de credit, abonatul rămîne responsabil pentru toată datoria acumulată.

Datele despre starea contului sunt operative şi unele date pot fi incomplete. Astfel, informaţia exacta despre datoria acumulată este prezentată în factura telefonică lunară.

La depăşirea pragului de încredere pentru a beneficia în continuare de serviciile Unité este necesar de a reîncărca contul. Abonaţii, pot alege la discreţia lor, cea mai simplă şi mai comodă modalitate de suplinire a contului Unité:

1. Prin intermediul cartelei unice de reîncărcare (serviciile preplătite/abonament);
2. Prin intermediul băncilor;
3. Prin intermediul terminalelor de plăţi electronice;
4. Online prin intermediul site-ului achitari.unite.md;

Serviciul ”Pragul de incredere” se activează doar la solicitarea clientului prin cerere.

Pentru mai multe informații contactați un reprezentant al Serviciului Asistenţă Business Clienți la numărul 11855.